CKEditor - Classic Version

Profesjonalne strony internetowe, SEO, Identyfikacja wizualna

Audyt Seo jest jednym z ważniejszych elementów związanych z pozycjonowaniem stronybez odpowiedniego przygotowania strony nie mamy co liczyć na dobre pozycje.

Audyt SEO jest dokładną analizą stopnia dostosowania strony internetowej do wymagań i preferencji wyszukiwarek. Wykorzystywane przez nie algorytmy są często aktualizowane, a tym samym kryteria oceny serwisów zmieniają się na przestrzeni czasu. Z tego względu profesjonalny audyt SEO oparty musi być o wiedzę na temat najnowszych obowiązujących standardów. pozycjonowanie garwolin

 

 

[contact-form-7 404 "Not Found"]

 

 

[ef-row]
[ef-columns part=”4″]

Kod HTML i CSS

Poprawność kodu HTML – kod strony powinien być zgodny ze standardami W3C. Niepoprawny kod HTML lub CSS może utrudniać robotom wyszukiwarek prawidłowe odczytanie zawartości strony.

[/ef-columns][ef-columns part=”4″]

Stosunek treści do kodu

Stosunek treści do kodu HTML powinien być jak największy. Zazwyczaj parametr ten będzie niski, jeśli nie wydziela się kodu CSS i JS do osobnego pliku, co wpływa na wolniejsze wczytywanie strony. Dobry rezultat to 60%.

[/ef-columns][ef-columns part=”4″]

Szybkość ładowania strony

już od kilku lat element ten jest jednym z czynników rankingowych. Porada: Szybkość ładowania strony można sprawdzić pod adresem: https://gtmetrix.com Dobry rezultat to 80/100 punktów.

[/ef-columns]
[/ef-row]

 

[ef-row]
[ef-columns part=”4″]

Urządzenia mobilne

Google sprawdza jak strony wyświetlają się na urządzeniach mobilnych. Nieczytelność strony oraz problemy z obsługą na takich urządzeniach negatywnie wpływa na pozycję w wynikach wyszukiwania

[/ef-columns][ef-columns part=”4″]

Tytuły (znaczniki title)

Obecność słowa kluczowego w tytule strony jest bardzo premiowana przez wyszukiwarki, frazę należy wpisać bez odmiany oraz na samym początku tytułu. Długość zawartości TITLE nie powinna przekraczać 65 znaków

[/ef-columns][ef-columns part=”4″]

Opis (znaczniki discription)

Obecność słowa kluczowego w opisie strony jest pokazana w wyszukiwarce jako pogrubiony tekst, staje się wtedy bardziej widoczny dla potencjalnego klienta, opis należy stosować nie dłuższy niż 150 znaków

[/ef-columns]
[/ef-row]

Scroll Up