Tmproject – Grafika, Pozycjonowanie, WWW

Strony internetowe, identyfikacja wizualna

Strona firmy

Strona internetowa firmy

  • strona firmowa - ma za zadanie wzmocnić wizerunek firmy oraz przedstawić ofertę,
  • strona sprzedająca - ma za zadanie sprzedać produkt lub usługę, np. strony marek, produktów, sklepy internetowe,
  • strona informacyjna - ma za zadanie przekazać istotne dla firmy treści. Wspiera sprzedaż.

Każda strona wymaga indywidualnego podejścia i pracy nie tylko podczas jej tworzenia, ale przede wszystkim później. Stąd najlepiej jest zapomnieć o menu w technologi flash, lecz postarać się o skuteczne narzędzie pozwalające aktualizować menu strony, np. przy pomocy systemu zarządzania treścią - w skrócie CMS.

firmowe witryny www

Strona internetowa ma kilka celów do osiągnięcia:

  • pozwala potencjalnemu klientowi na szybkie uzyskanie informacji o ofercie danej firmy,
  • to również sposób na prezentację jakości firmy oraz zakresu jej usług, produktów,
  • dodatkowa forma kontaktu z firmą - telefony, pracownicy, konta bankowe itd.,
  • podnosi prestiż, przez co firma staje się bardziej konkurencyjna na rynku,
  • ma być dostępna przez cały rok, 24 godziny na dobę, zapewniając szybkie ładowanie treści,
  • obniża koszty reklamy w innych mediach, ponieważ zawiera szeroką prezentację firmy i jej oferty, nie ma ograniczenia co do ilości informacji w stosunku do tradycyjnych mediów.

Moment, kiedy już utworzymy własną firmową stronę internetową, to nie jest koniec naszego wysiłku. Każdej firmie zależy, by osiągnąć jak najwyższą oglądalność, bowiem to przekłada się na ilość klientów czy transakcji.

Podziel się przez

Następny/

Napisz swoje zdanie

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *