Wielu przedsiębiorców zastanawia się, co to jest Google Ads. Tymczasem jest to metoda płatnego ruchu i stanowi idealne narzędzie do zwiększania go na stronie www. Daje przedsiębiorcom ogromne możliwości. Dowiedz się więcej o tym, co to jest Google Ads.
Co to jest Google Ads – definicja
Co to jest Google Ads? Jak już zostało to wspomniane, Google Ads jest metodą płatnego ruchu. Jako kompletny system reklamowy pozwala stworzyć przedsiębiorcy ogromne możliwości w zakresie dotarcia do klientów w systemie Pay Per Click – inaczej mówiąc płatność za kliknięcie. Taka kampania reklamowa ma na celu osiągnięcie wysokiej skuteczności oraz oczywiście zysk. Aby tego dokonać, konieczne jest najpierw wykonanie odpowiedniej konfiguracji, dobranie treści reklam i strony docelowej oraz ustalenie budżetu. Reklamy w tym systemie cały czas pracują na odwiedziny Twojej witryny. Dzieje się tak w zasadzie od początku kampanii.
Co to jest Google Ads? Google Ads to system umożliwiający wyświetlanie linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania przeglądarki oraz na stronach naszych partnerów. Kampania Google będzie od razu widoczna dla Twoich potencjalnych klientów. Jeśli zdecydujesz się na współpracę z agencją marketingową, możesz być pewny, że wkrótce zobaczysz pierwsze efekty kampanii Google Ads.
Google Ads dla Twojej firmy
Co to jest Google Ads i jak wyglądało kiedyś? Google Ads było nazywane wcześniej Google AdWords. To symbol marketingowych usług, które są oferowane klientom przez Google od 2000 roku.
Co to jest Google Ads i jak jeszcze można to wyjaśnić? Google Ads umożliwia emisję reklam jako linków sponsorowanych. Te z kolei wyświetlają się w wyszukiwarce Google. Ale to nie wszystko. Google Ads oferuje również reklamy graficzne czy materiały wideo, które są prezentowane w sieci partnerów korzystających z kolei z AdSense.
Reklama Google Ads cechuje się szerokim zasięgiem. Można ją personalizować na dowolne sposoby, np. na miejsce zamieszkania, wspólne zainteresowania czy odwiedzanie tych samych stron.
Co to jest Google Ads? Jak się to rozlicza? Jak reklamować stronę www w Internecie? Reklamy emitowane za pomocą Google Ads można rozliczać na kilka sposobów (są to modele rozliczania):
- CPC (Cost Per Click) – system rozliczania w oparciu o każde pojedyncze kliknięcie w reklamę
- CPM (Cost Per Mille) – system rozliczania w oparciu o 1000 wyświetleń danej reklamy (dotyczy to reklam, które są emitowane w sieci reklamowej Google)
- CPV (Cost Per View) – system rozliczania w oparciu o obejrzenie reklamy, który ma zastosowanie przy konfiguracji kampanii wideo
Wszystkie dostępne formy kampanii reklamowych dla Google Ads, a także modele rozliczeń z Google Ads, są najbardziej zależne od celów biznesowych firmy, ale także od branży, w jakiej działa dane przedsiębiorstwo. Mamy nadzieję, że nasz artykuł choć trochę wyjaśnił Ci, co to jest Google Ads. Największa zaleta Google Ads to to, że ta kampania naprawdę przynosi ogromne zyski!